Om onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten wij cookies (en vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij zorgen voor een correct werkende website. Wij verzamelen geen data voor derden over uw internetgedrag. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Sluiten
Categorieën
https://www.dehaco.nl/nl/medewerker-bedrijfsbureau-belgie-m-v/l101c16
Zoeken
Uw offerte aanvragen
    Dehaco

    Vacatures

    Op zoek naar een Nieuwe uitdaging?

    Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom je net van school en wil je graag aan de slag? Wil je afwisselend werk binnen een dynamische en groeiende organisatie? Heb jij interesse in technische producten? Dan is Dehaco het juiste bedrijf voor jou!

     

    Medewerker Bedrijfsbureau België M/V

    Als Medewerker Bedrijfsbureau België ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de werkzaamheden van het bedrijfsbureau als centrale spil van de organisatie.

    MBO 40 uur per week Lisserbroek

    Jouw afdeling is het hart van de organisatie, met een flinke dosis commercie in je bloed zorg je voor de optimalisatie van de commercieel administratieve processen in het bedrijf. Het hele orderproces, van offerte tot na de levering, wordt door jou aangestuurd en gecontroleerd. Ook intern, extern en speciaal transport of de verhuurplanning worden door het bedrijfsbureau beheerd. Vanzelfsprekend onderhoud je intensief contact met de klant, of het nu gaat om informatie, advies of ondersteuning. Inhoudelijke kennis van ons brede gamma is dan ook onontbeerlijk.

    Werkzaamheden

    Als Medewerker Bedrijfsbureau België heb je de volgende kerntaken:

    Commercieel advies

    • Je maakt offertes in overleg met de klant en/of de rayonmanagers en volgt ze op;
    • Je geeft advies en uitleg over producten aan onze klanten, zowel telefonisch als persoonlijk in onze showroom;
    • Je verkoopt het gehele Dehaco-assortiment en weet erover mee te praten.

    Ondersteuning

    • Je neemt deel aan de verkoopvergaderingen, trainingen, opleidingen en beurzen;
    • Je ondersteunt de rayonmanagers proactief met klant- en orderinformatie;
    • Je verwerkt (huur-)orders volgens afgesproken prijzen en voorwaarden;
    • Je controleert backorders en zorgt voor het tijdig informeren van de klant en de interne afdelingen hierover;
    • Je draagt zorg voor de juiste commerciële documentatie bij de klanten;
    • Je plant, organiseert en registreert de commerciële transportbewegingen.

    Kennis/Ervaring

    • Minimaal MBO werk- en denkniveau
    • Commerciële en klantgerichte houding
    • Organisatorisch en administratief sterk
    • Minimaal twee jaar ervaring als professional op het terrein van commerciële binnendienstactiviteiten
    • Ervaring met Microsoft Dynamics Navision is een pré
    • Beheersing van de Nederlandse en Franse taal is een must, een goede beheersing van de Engelse taal is een pré

    Wij bieden:

    Dehaco B.V. biedt je een zelfstandige en veelzijdige functie bij een innovatief bedrijf met een sterke marktpositie. Snel elkaar opvolgende marktontwikkelingen zorgen voor continue beweging. Het Dehaco team, dat uit gedreven, enthousiaste mensen bestaat, is open, gemotiveerd en werkt hard. Aan persoonlijke ontwikkeling, een goede werkomgeving en fijne werksfeer wordt veel waarde gehecht.

    Interesse?

    Ben je geïnteresseerd in deze functie? Mail dan een korte motivatiebrief en curriculum vitae naar hr@dehaco.nl t.a.v. Tara Doeswijk.